Seo ve Tanıtım Yazısı




Seo denilince aklımızda direk arama motoru optimzasyonu gelir,  normali de bu. Açılımı "search engine optimization" olan seo dilimize arama motoru optimizasyonu olarak girmiştir.  Arama motou optimizasyonu sayesinde websiteleri Google , Yandex , Bing , Yahoo ve Baidu gibi arama motorlarında yükseliş sağlayabilirler. Tabi arama motoru optimizasyonu yapacak seo uzmanının bu konudaki görüşleri ve deneyimleri arama motoru optimizasyonu konusunda çok çok önemlidir.
Site içi seo ve site dışı seo olarak ikiye ayrılan arama motoru opitmizasyonu kolay yapılan bir işlem değildir. Site için seo site içindeki kodların , css dosyalarının ,javascript dosyalarının , resimlerin ve html içeriklerin optimize edilmesiyle sağlanır. Arama motorlarının bazı katı kuralları doğrultusunda site şekillendirilir.  Heading tagları ve meta keywordsler anahtar kelimelere göre düzenlenir , optimize edilir.
Site dışı seo ise genel olarak tanıtım yazıları ve backlinklerden oluşur. Sitenin anahtar kelimelerine göre başka sitelerden bir nevi referans linki olarak alınan backlinkler sitenin arama motorlarında yükselmesinde çok etkilidir. Örneğin bir oyun siteniz varsa ve oyun sektöründe lider bir oyun sitesinden link alırsanız siteniz otomatik olarak Google , Yandex , Bing , Yahoo ve Baidu gibi arama motorlarında yükselmeye başlar. Tanıtım yazısı ise yine başka sitelerden alınan ve sitenizi tanıtan yazılara genel olarak verilen isimdir. Genel olarak tanıtım yazılarında sitenize ait iki veya üç adet link bulunur. Sitenizin içeriğine göre yazılan bu tanıtım yazıları aynı backlink gibi arama motorlarında yükselmenize olanak tanır.
 Kısaca söylemek gerekirse site içi seosu tamamlanmış bir sitede site dışı seo çok önemlidir. Tanıtım yazıları ve backlinkler güvenilir bir kaynaktan alınmalıdır. Seotr.net adresi aracılığı ile bir çok kaliteli websitesinden tanıtım yazısı ve backlink alabilirsiniz. Size seotr.net adresini tavsiye ederim.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder